Marina Tucaković se vraća poslu

Marina Tucaković, žena koja važi za najboljeg tekstopisca na području bivše Jugoslavije, ovih dana odlučila je da se vrati poslu.
Izvor: Svet

Marina Tucaković, žena koja važi za najboljeg tekstopisca na području bivše Jugoslavije, ovih dana odlučila je da se vrati poslu. Nakon iznenadne smrti njenog sina, razumljivo je da Marini nije bilo ni do čega, a kamoli do pisanja pjesama. Ipak, živ čovjek se na sve mora naviknuti, pa tako je i Marina odlučila da se ponovo posveti poslu jer kaže da je u pisanju pjesama pronašla jedini način da bar na trenutak zaboravi strašnu tragediju koja joj se desila. A, s obzirom na to da folk zvijezda Ceca Ražnatović čeka Marinine pjesme, zanimalo nas je da li će to biti prvi projekat na kojem će Marina raditi.
“Još uvijek samo pokušavam da radim, prije svega da bih u tim momentima zaboravila ono što me snašlo. Ipak, ne znam šta bih drugo mogla da učinim u ovom trenutku, osim da se vratim svom poslu? Moram dalje, zbog sebe i svoje porodice, ali i ljudi koji zavise od mene. Konkretno, ovih dana pišem tekstove za kompozicije Aleksandra Milića Milija i njegovu produkcijsku kuću “Miligram”. Mili sprema autorski album, na kome će gostovati desetak najpoznatijih srbijanskih pjevača”, kaže Marina.
S druge strane, njena saradnica, i prije svega prijateljica, Ceca bi voljela da završi novi album, ali strpljivo čeka i sama potresena onim što se desilo Marini.
“Napravićemo pauzu dok ne konsolidujemo redove. Sada i nije neki period za posao. Ništa mi se ne radi, iskreno. Nisam vezana za neke specijalne rokove, pa ne bih željela da publici obećam nešto što ne mogu da ispunim. Onog momenta kada budem sigurna da je to što smo moji saradnici i ja uradili dobro, onda će se album pojaviti na tržištu”, priča Ceca koja je prvobitno planirala da njen novi album na tržištu bude za njen rođendan, tačnije 14. juna ove godine.
“Ne vjerujem da će ići po planu, mada, moguće je i da stignemo završiti album. Nikada se ne zna”, kaže Ceca. Međutim, zbog saosjećanja sa Marininom tugom, Ceca svojoj prijateljici nije još ni spomenula svoje planove.
“Ceca je moja prijateljica, koja je uvijek bila uz mene kad mi je bilo potrebno i meni je veliko zadovoljstvo da radim za nju, ali i da imam privilegiju da smo bliske. Kada mi se bude javila i rekla da želi da sarađujemo, brzo ćemo se dogovoriti oko detalja. Velike su šanse da njen album vrlo brzo bude gotov. Kada se budem čula s njom, sve će biti jasnije. Rad za Cecu je nešto posebno i nešto što se razlikuje od svega ostalog”, iskrena je Tucakovićka, koja ovih dana, osim za Milija, piše pjesme za neke od bivših učesnika “Operacije Trijumf”.
U javnost je procurio tekst prve pjesme koja je navodno urađena za novi album. Radi se o prelijepoj baladi koja bi u Cecinom izvođenju sigurno postala megahit. Marina o tome kaže: “Iskreno, prvi put čujem riječi te pjesme. Ja je nisam napisala, pa ne znam ni da li će se naći na novom albumu.”

“ROĐENA NISAM ZA LJUBAV”
“Ljubav me nije volela,
spustila me je sve do dna
i svako kog sam ljubila,
il’ ode il’ sam otišla.
Od svih si jači, ostani,
ponesi moju nesreću,
ljubi tu gde su boleli
i gledaj moju predaju.
Nemam ja krevet za dvoje,
ni srce za tvoje,
ni stope da gaze poraze,
prošlost mi leži u krvi,
još uvek me mrvi,
rođena nisam za ljubav.
Sve što sam ikad želela
iz ruku mi je ispalo,
a svakog kog sam volela,
taj srce nije imao.
Od svih si jači, ostani!”

Нема коментара: