Romana Panić spremna za udaju?!

Romana Panić je rešila da rizikuje baksuzluk i dopusti svom dragom da je vidi u venčanici. Tako je prvi put u životu obukla kreaciju trenutno najaktuelnije srpske kreatorke Suzane Perić, slikajući se samo za „Alo!“ pre nego što je bude obukla kroz nekoliko dana i pred nemačkom publikom na zatvaranju Berlinskog fešn vika.
D. Popovic, Izvor: Alo!

- Jedva čekam da i ja obučem svoju pravu venčanicu koju će mi, sigurna sam, kreirati Suzana. Uverila sam i sebe da sam spremna na tako nešto jer potičem iz patrijarhalne porodice u kojoj je brak svetinja. Takođe mi je želja da postanem majka i nadam se da će se sve to brzo ostvariti - rekla je popularna pevačica.
Romana će imati priliku da ponese ključni model na reviji naše kreatorke, a za Berlin će se uputiti u petak.
- Iako nemam iskustvo kao maneken, s obzirom na dugu karijeru sa stotinama javnih nastupa, ne osećam tremu. Kada budem izlazila, trudiću se da ne gledam u pravcu Toma Kruza i drugih poznatih ličnosti koje su bukirali svoje mesto za ovu reviju - kaže vlasnica najpoželjnije zadnjice na estradi.
Svoju dragu iz prvog reda će posmatrati kiparski advokat Fotos Pitađis, koji će imati jedinstvenu i romantičnu priliku da zaprosi Romanu.

Нема коментара: