Haris Dzinovic - intervju pred novi album

Haris Džinović, jedna od najvećih folk zvijezda na prostorima bivše Jugoslavije, koji je dugo nosio prefiks "vječiti neženja", dokazao je suprotno kada je oženio Zagrepčanku Melinu Galić, s kojom ima dvoje djece, kćerku Đinu i sina Kana. Kako ovog ljeta ima dosta nastupa, popularni pjevač je uveliko u studiju, gdje privodi kraju radove na novom albumu. „Album je skoro gotov. Mislim da će izaći početkom jeseni, ili najkasnije negdje pred Novu godinu“, kaže Džinović na početku našeg razgovora.

*Šta nam možete reći o novom albumu? Da li će sadržavati i neki duet?
Za sada nije snimljena niti jedna duetska pjesma, ali dok album ne bude gotov, sve je moguće. U principu, nisam baš za neke duete, izuzev ako postoji neki valjan razlog. Važno mi je da pri tome imam neku korist, ne mislim na finansijsku, već na neku medijsku korist, bolje reći neki efekat u karijeri.
*Koja će diskografska kuća objaviti vaš album?
Još ne znam, ali postoji šansa da to bude „Music star“. Vidjećemo, još uvijek smo okupirani radom na albumu. Kada čitav album bude gotov, tada je neuporedivo lakše razgovarati i pregovarati sa diskografskim kućama. To mi nije glavna briga, izdaće ga neko.
*Ko su ljudi s kojima sarađujete na ovom projektu?
Glavni saradnik je Toni Alakša, moj dugogodišnji saradnik, s kojim najviše radim. Ali, ima još nekih ljudi koji učestvuju na realizaciji projekta. To su ljudi koji su pozvani da kao gosti, recimo, odsviraju gitaru, da neko nešto otpjeva ili odsvira klarinet. Zaduženi su za te aranžmanske poslove.
*Dugo vremena ste na estradi i iza sebe imate dosta nastupa na kojima je sigurno bilo raznih dogodovština. Koja je vama ostala u sjećanju?
Ima toga mnogo, ali na ovoj vrućini mozak mi ne radi kako treba, pa mi ovog momenta ništa ne pada na pamet.
*Znate li ime djevojčice u koju ste se prvi put zaljubili?
To je bila neka Aida, koliko se sjećam, u petom ili šestom razredu osnovne škole, ako se ljubav sa dvanaest godina može zvati ljubav.
*Veoma često su vas vezivali za mnoge lijepe žene. Zbog čega je vaš privatni život toliko zanimljiv medijima?
Nama, javnim ličnostima, ljudi rado čačkaju po intimi. Medijima je valjda zanimljivo čime se neko bavio, ili čime se bavi, i šta je to što je prošlo kroz nečiji život, da bi se pokazalo interesantnim za štampu i da bi privuklo čitalački auditorij. To su najčešći razlozi, i mislim da drugi razlozi ne postoje.
*Šta je za vas ljubav, pitam vas jer su sve vaše pjesme ljubavne?
Ljubav je nešto što je samo čas, i to nije lako provodivo. Stoga, svako ima svoju formulaciju ljubavi. Za nekoga je ljubav sreća, nekome je to zadovoljstvo. Opet, za nekoga je to seks, a za druge prijateljstvo, drugarstvo i sve to ukomponovano sa ženom. Ko će znati šta je sve ljubav. Preširok je to spektar da bi se formulisao u jednoj rečenici.
*Da li vas i danas „jure“ žene?
Ja to ne znam, treba njih pitati. Valjda sam im drag, jer dolaze na moje koncerte. Ipak, ne vjerujem da dolaze radi mene, već radi pjesme.
*Koliko se vaš život promijenio otkako ste se oženili i postali otac?
Život se promijenio mnogo. Sada je to druga priča. Tu su sada djeca i žena, to je porodični život i sve je drugačije. Samački život je bio potpuno drugačiji, to je bio život vuka samotnjaka.
*Postoji li šansa da vas naslijedi neko od vaše djece, sin Kan ili kćerka Đina?
To je sada teško reći. Ono što pokazuju za pjesmu, to je nedovoljno. Mala pjevuši neke pjesme na engleskom, jer ide u englesku školu. Prema mom mišljenu, nije nešto posebno talentovana, ali u svakom slučaju ne znam šta će vrijeme donijeti.
*Da li ste izgladili nesuglasice sa Dinom Merlinom?
Nisam nikada s njim direktno razgovarao, tako da ja nemam nikakvih nesuglasica s njim. To što se pisalo po novinama, nije bilo korektno, posebno od njegovih produženih rukava koji su pokušali da miniraju moj koncert na „Koševu“ prošle godine.
*U kakvim ste danas odnosima sa estradnim menadžerom Farukom Drinom, koji vas je u javnosti prilično “nalijepio”. Kakvo je vaše mišljenje o njemu?
U kakvim odnosima??? Gdje ćete me to pitati?! To je kao da pitate Tita u kakvim je odnosima sa Hitlerom!
*Da li je istina da vam Željko Joksimović duguje 1.500 eura i da ste zbog toga u svađi?
Mediji su iščeprkali neku privatnu informaciju koja nema veze s tim, tako da to nije tačno.
*Koju pjesmu najradije zapjevate?
Zavisi od atmosfere, ambijenta. Ne mogu izdvojiti nijednu pjesmu kao favorita. Nekada mi padne na pamet da zapjevam neku stranu pjesmu prije nego svoju „Kafanu“.
*Da li vam se desi da nekada zaboravite tekst neke pjesme?
Kako ne! Zaboravim i prekinem muziku. Okrenem se i kažem Omeru: “Kako ide ona pjesma”? On mi odgovori, ja se izvinim publici, i to je to.
*Koje je najljepše, a koje najlošije razdoblje u vašoj karijeri?
Najlošije je razdoblje kada ne radiš i nemaš posla i novaca, a ja to još nisam osjetio, jer radim konstantno. Mogu da biram gdje ću da nastupam, tako da je to već privilegovano.
*Ko su ljudi sa estrade s kojima najradije provodite vrijeme?
S obzirom na to da živim lijevo-desno, nemam neku konstantnu varijantu, već gdje se i s kim nađem i to je to.
*Planirate li uskoro neki veliki koncert u Sarajevu?
Pa, ne planiram, zato što sam imao prošle godine na „Koševu“ koncert.
*Ko je, prema vašem mišljenju, trenutno najveća estradna zvijezda na prostoru bivše Jugoslavije?
Na takva pitanja ja ne odgovaram. Neprimjereno je da kažem ime bilo koga, jer će mi drugi zamjeriti, a to nema smisla.
*Koliko je novca potrebno da bi se snimio jedan kvalitetan album?
To se nikada ne zna, isto je kao sa kućom koju gradite. Odredite jednu sumu, pa kada krenete u gradnju, onda samo traže još i još i još... I, praktično, nikada nije završena, za razliku od albuma koji se jednoga dana završi i ne iziskuje više te producentske, odnosno studijske, troškove. I album je nepredvidiv sve dok se ne završi, jer ljudi poput mene mijenjaju mnogo stvari: ponovi to, izmijeni to... To sve iziskuje mnogo vremena i mnogo troškova. Samo, sreća je da to nisu neki veliki troškovi da bi čovjek trebao razbijati glavu.
(Svet, izdanje za Bosnu i Hercegovinu)

Pogledajte i:
Dzet set

Нема коментара: