Olja Karleusa: Trudnoca malo rizicna

Pevačica Olja Karleuša u petom je mesecu trudnoće i, kako otkriva za Press, nema nameru da do samog porođaja više nastupa i održava koncerte. Zbog trudnoće, za koju su joj lekari rekli da može da bude prilično rizična ukoliko se ne bude čuvala, Olja će ove godine preskočiti i letovanje, a sve obaveze svela je na najmanju moguću meru.

- Sve vreme mirujem i s nastupima sam završila za ovu sezonu - kaže Olja, i dodaje: - Peca i ja smo bili planirali da otputujemo u našu kuću na Hrvatskom primorju, a potom i na neku egzotičnu destinaciju, ali smo odustali. Moja trudnoća je malo rizična, pa su mi doktori savetovali mirovanje kod kuće. Ali nema veze, najbitnije je da sve dobro prođe, a za letovanja ima vremena.
Zvezda „VIP Velikog brata" kaže da zbog uroka ne želi nikom da otkrije da li će roditi dečaka ili devojčicu. Zbog toga još neće da razmišlja o imenu svog deteta: - Saznala sam pol bebe, ali ne želim o tome da pričam zbog uroka. To je moja i Pecina tajna. Neka čitaoci sačekaju moj porođaj i tada će sve saznati. Mislim da neke stvari nisu za provlačenje po novinama. Peca i ja imamo neka imena na spisku, ali nismo mnogo o tome razmišljali ni doneli definitivnu odluku. Prema našim i proračunima lekara, naša beba će se najverovatnije roditi na neki pravoslavni praznik. Ukoliko do toga dođe, bebi ćemo dati ime po svecu na čiji se dan bude rodila - navodi Olja.
Karleuša otkriva da uopšte ne žuri sa udajom i da to svakako neće učiniti pre porođaja: - Neću se udavati pre porođaja i, iskrena da budem, o tome uopšte ne razmišljam. Najvažnije mi je da se beba rodi živa i zdrava i da je naša porodica složna, a za potpis na papiru uvek ima vremena. Ja nigde ne žurim - kaže Olja Karleuša za Press. (N. PAJIĆ Press)

Нема коментара: