Stoja ostala bez gacica!

Na koncertu nedavno održanom u jednom od klubova u Federaciji BiH folkerka Stoja ostala je bez gaćica u pravom smislu te reči, saznao je Kurir od izvora bliskog pevačici.

Stoja je, naime, u pauzi između dva bloka otišla u garderobu da se odmori i presvuče. Veš koji je skinula sa sebe ostavila je u uglu sobe, obukla drugu odeću i vratila se na scenu. Vrata je zaključala bez razmišljanja da bi neko iz niskih pobuda mogao provaliti unutra i "poplašiti" joj gaćice. Kada se nastup završio, Stoja je krenula ka garderobi i, kada je došla do vrata, zanemela je od šoka. Brava je bila bukvalno razvaljena. Utrčala je misleći da su joj sve stvari pokradene, ali, bar na prvi pogled, sve je delovalo netaknuto. Haljine su bile na istom mestu na kom ih je bila ostavila. Tek kad je počela da se pakuje, Stoja je shvatila da je ostala bez donjeg veša, koji je skinula sa sebe u pauzi.
- Volela bih da je sve ovo samo šala, ali, nažalost, nije. Bila sam šokirana kada mi se to desilo i još ne mogu da verujem da ima toliko bolesnih ljudi. Taj donji veš sam dobila na poklon i bio mi je drag, ali to je sada nebitno. Mene plaši činjenica da se takav bolesnik našao u mojoj blizini - rekla je za "Kurir" Stoja.

Obavezno pogledajte i Trista cuda hot: Dzet set

Нема коментара: