SEVERINA: "Gas, gas" - spot sa snimanja

Jarko sunce zagrebačkog asfalta, šleperi, goleme kamionske gume - samo su dio scenarija Severininog novog spota za pjesmu koja je već i prije izlaska izazvala prašinu - Gas Gas.

- To je ono što je osmislio redatelj Gonzo, a ja sam se složila jer jako je dobra slika ovih guma. Mi smo od pet ujutro na snimanju, snimali smo na autoputu, kaže Severina.
U cijelom spotu Severinu prati vesela družina.

- Snimala sam s ‘cheer leadersicama’, super slatkim curama i sad ćemo snimati sa puhačkim orkestrom iz Lovrana i sa nekim zgodnim dečkima, opisuje pjevačica.
No, zbog nedavne ozljede jedan član ipak je nedostajao.
- Brege nažalost nema pa će njegovu ulogu dirigenta preuzeti Seve imamo još cheers ledersice, rekao je redatelj spota Radislav Jovanov Gonzo.
Baš kao i u pjesmi, puhački orkestar Lovran odjenuo je svoje mornarske odore i pridružio se ekipi na odlagalištu starih guma.
- Mi smo rekli nema problema i tako je krenula i evo godinu, godinu i pol moglo bi se reći da je to ljubav na prvi pogled, kaže Miodrag Kasić, dirigent puhačkog orekestra Lovran.

Pogledajte kompletan tekst i VIDEO (dnevnik)

Нема коментара: