Andrijana Budimir sudu predala mobilni sa SMS porukama Toseta Proeskog!

Andrijana Budimir, poslednja devojka Tošeta Proeskog, predala je sudu svoj mobilni telefonl na kome su SMS-poruke koje dokazuju u kakvom su odnosu bili ona i Toše Proeski.

Andrijana je naime tužila Ljiljanu Petrović, menadžericu Toše Proeskog, za klevetu zbog izjave da je laž da je Toše svoje posljednje SMS-ove poslao rukometašici.
Andrijana zbog teksta u kojem Ljiljana tvrdi kako u posljednjih 16 dana Tošina života nije bilo telefonskih kontakata između rukometašice i pjevača traži 150 tisuća eura. Presuda se očekuje 26. veljače ove godine.
"Nisam tužila Ljiljanu Petrović zato što mi treba novac niti zato što mi se hoda po sudu. Tužila sam je da pokažem da laže. Bila sam s Tošom iz ljubavi, a ne zato što sam nešto trebala od njega. Ja ću dobiti ovu tužbu i novac koji dobijem dat ću za nezbrinutu djecu. Ta mi je žena uništila život i ugled, pa se ljudi, kad me vide na cesti, pitaju jesam li ja stvarno bila s njim", izjavila je Andrijana za Extru.
Posljednja djevojka Toše Proeskog priznala je i kako nije pogledala dokumentarac The Hardest Thing o posljednjim danima makedonskog slavuja jer su joj uspomene još uvijek bolne, pa zbog toga gasi i televizor kada se on pojavi na ekranu.
> Trista cuda

Нема коментара: