Odsekao sebi penis i bacio ga u kanalizaciju!

Nišlija M. M. (45) odsekao je sebi penis kuhinjskim nožem, bacio ga u WC šolju i povukao vodu
Izvor: Alo!

Sve se desilo u trenutku psihičkog rastrojstva, a reč je o teškom psihijatrijskom bolesniku, koji se dugo godina leči i u psihijatrijskoj bolnici u Gornjoj Toponici.
Pacijent je zbrinut na Klinici za urologiju Kliničkog centra Niš.
- Rana je sanirana, pacijent je zbrinut. Iako je ozbiljno iskrvario, život mu nije ugrožen - kaže urolog dr Branko Potić. Pošto je ud prilikom puštanja vode otišao u kanalizaciju, nije bila moguća rekonstruktivna hirurška intervencija.
Majka pacijenta je i dalje u šoku. Kaže da se sve desilo u noći između nedelje i ponedeljka.
- Kad sam ujutru oko pola pet ustala, videla sam da je WC sav u krvi. Ušla sam u sinovljevu sobu i videla ga kako presavijen i sa rukama oko stomaka leži. Mislila sam da je povraćao krv, zbog lekova koje ponekad na svoju ruku pije. Pitala sam ga da li je povraćao, a on ništa nije rekao. Pozvala sam hitnu pomoć i rekla da je povraćao krv. Tek kad su oni došli, rekli su mi istinu - priča majka kroz suze.
Ona kaže da ne može da pretpostavi zašto je njen sin to sebi uradio i da je imao običaj da uglavnom danju spava, a da je noću bio budan. Psihički je oboleo pre više od 20 godina, čim se vratio iz vojske. Priznaje da je ranije bio i nasilan prema njoj, ali da se, otkako mu je pre nekoliko godina preminuo otac, potpuno promenio i počeo i da brine o njoj.
- Govorio je: „Ja imam samo tebe, ako mi i ti umreš, ja ću zauvek zaglaviti u bolnici“ - priča slomljena majka.

Prethodnik koristio sekiru
U decembru 2004. u Kragujevcu tridesetogodišnji A. R. je, „pobesnevši što ga je život pritisnuo“, stavio svoj penis na panj i - zamahnuo sekirom! Pošto je njegov organ izdržao prvi udarac, A. R. je ponovo zamahnuo, a potom zakukao. Njegove vapaje čule su komšije koje su ga odvezle u kragujevački KBC. A. R. je penis doneo umotan u peškir, a dr Srećko Đorđević ga je uspešno prišio.
- Da nije bilo tog doktora, mogao bih da ga okačim o kajsiju, kao ukras, a gaće bi bile prazne. Sigurno je da ovo nikada više neću da uradim. Sada me taj deo žiga na promenu vremena, ali i to će proći - rekao je posle operacije.

Нема коментара: