Trenutak istine: Nastupila i Zorica Marinković

Zoricu Marinković, druga takmičarka kviza „Trenutak istine“ na TV Pink, nije uzela pare, ali cela Ruma vec bruji o njoj... J.GRBIĆ - K. JOKOVIĆ, Izvor: Vecernje novosti

> Kompletan tekst i sve o Trenutku istine pogledajte OVDE!

-Rečeno mi je da će me kazniti ako se uopšte pojavim u novinama bez njihovog odobrenja. Ništa ne smem da kažem. Tri godine su mi zabranili da pričam.
* Jeste li bar uzeli pare?
- Ne.
* Kada ste „pali“?
- Na 15. pitanju.
* Kako je glasilo?
- Ne smem da vam kažem.
* Zašto ste se prijavili?
- Zbog novca, naravno.
* Pominju vaši sugrađani da ste proneverili veliku sumu novca na bivšem radnom mestu?
- To još ništa nije dokazano. U „igri“ je petoro-šestoro ljudi. Ne smem da vam pričam. Postupak je još u toku.
* Smeta li vam što vas otac vaše dece nije oženio?
- Ne, samo sam htela da imam decu sa osobom koju volim. Ne trpim muškarce 24 časa pored sebe.
* U studiju je bila i vaša majka. Kako je reagovala?
- Ona je bila uplašena. A meni je bilo smešno.
* Kako se osećate posle svega?
- Super. Zato što je to normalno. Ali, kada su se isključile kamere, bila sam besna. Ali, stvarno ne smem ništa da vam pričam.
Sve najintimnije detalje iz života Zorice Marinković (sada zaposlene na mestu zamenika matičara u Opštini Ruma) saznaćete u „Trenutku istine“, kvizu koji budi oprečne reakcije - od komentara da se gledaocima „diže kosa na glavi“ do onih koji donekle podržavaju takmičare u njihovom „nastupu istine“.
Zorica nizašta ne haje. Ionako već cela Ruma priča o njoj.
- Neka svi „dušebrižnici“ čuju istinu iz mojih usta. Uostalom, i Ceca iako je hapšena, ponosno šeta ulicom. Pa, što ne bi mogla jedna Zorica iz Rume?!
PIKANTERIJE
Dosta pikanterija vezano je za život ove tridesetčetvorogodišnjakinje:
Radila je u mesnoj zajednici u selu Vitojevci, nedaleko od Rume i navodno proneverila veliki iznos novca. Bilo je to pre nekoliko godina. Da bi odložila zatvorsku kaznu, priča se, rađala je dete za detetom. I sve to je samo delić onoga što trebamo čuti u sutrašnjem kvizu.

Pogledajte i: Trenutak istine na TV Pinku

Biseri iz hratskog Trenutka istine: Mirisete li donji ves devojke?


1 коментар:

Redzep је рекао...

Ja sam Redzep i ja sam ucestvovao u Trenutku Istine – iako je proslo 2 godine od kako je emitovana emisija ja jos uvek nisam isplacen (osvojio sam 500.000 din) jer kako ispada Pink u stvari ne isplacuje nista vec samo navlaci ljudi zbog svoje gledanosti!!!