Duško Nožinić ispao iz Survovora

Duško Nožinić poslednji je takmičar koji je napustio “Survivor” pred veliko finale u kome su ostala samo četiri takmičara
Izvor: Svet

Duka, kako su ga prozvali konkurenti, trenutno se privremeno nastanio u Beogradu gde pokuašava da nađe posao. “Spavam kod Hane i kod Bugija. Sa njima se najviše družim od svih sa kojima sam bio u Panami”, rekao je Nožinić. “U selu trenutno nema posla, a i ovde je vidim teško”.
Dok traži posao Duško se rekreativno bavi biciklizmom, a sa Hanom će nastupiti na krosu u Novom Sadu gde će braniti boje kluba OFK Beograd. Kada je kod kuće, Dule provodi vreme u teretani koju je sam napravio. Umesto standardnih sprava, on koristi tegove od akumulatora i lamela. Učesnik „Survivora“ iz okoline Jagodine se nada da će mu popularnost omogućiti da pronađe pravu ljubav. “Slabo izlazim, pogotovo otkad sam se vratio iz Paname. Jedino se dobro provodim ovde u Beogradu. Upoznao sam i jednu devojku, ali još uvek nismo zvanično u vezi”.
Kada se vratio iz Paname, proneo se glas da je upravo Nožinić pobednik “Survivora”, a on je morao sve vreme da objašnjava da o tome ne sme da govori javno. “Najčešće me presreću deca i zapitkuju ko je pobedio. Ali, imam strpljenja da im sve objasnim”. Kao glavni razlog zbog čega je izbačen na večerašnjem plemenskom savetu Duško navodi to što je bio pošten. “Nisam muljao i spletkario. Jednostavno nisam takav. Mislio sam da je dovoljno biti fizički spreman i spretan, ali očigledno će ovde pobediti onaj ko je spreman i na muljanje”, zaključuje Duško.

Нема коментара: