Armin Fifić, novi voditelj Golih vijesti

Armin Fifić, novi voditelj Golih vijesti, sinoć je imao svoj debitantski nastup pred kamerama Red Carpeta.
Izvor: Index.hr

Pomoć od eventualne treme i nervoze pred nastup pružila mu je Suzana Buntić, koja je također nedavno debitirala u skidanju i čitanju vijesti pred kamerama. Kako je Armin pred kamere stigao na zahtjev ženskog dijela publike koji je već bio predoziran golim ženskim sisama, djevojke su napokon došle na svoje.
Bivši striper i konobar koji ima sve predispozicije za ovakvu vrstu posla, dobio je isključivo pozitivne komentare na svoje vođenje. "Što se Golih vijesti tiče, sve je prošlo super. Prvo snimanje sam imao sa Suzanom, kojoj je guza čista perverzija. I Gianna i ona su mi jako drage, ali Sabina ima slatku facu i lijepu kosu. U prvoj emisiji ću biti u boksericama, a ubuduće vjerojatno u tanga gaćicama".
"Uvjet za dobar nastup je da mi se ne digne, ali to sam već apsolvirao. S godinama sam se dobro istrenirao striptizom. Tako da danas ispred mene može stajati 15 golih djevojaka, meni se ne bi digao. Međutim, da me samo jedna od njih dotakne mislim da bi mi se digao bez problema", izjavio je nedavno Armin. No, u nekom naletu nervoze, Armin je kleknuo pred Suzanu i podragao je po unutrašnjoj strani bedra, međutim na sreću ili na žalost, njegov penis ostao je opušten u ljubičastim boksericama. Hoće li nas sljedeći put iznenaditi možda tangicama i priuštiti gledateljima pogled na njegovu zategnutu guzicu, morat ćemo se strpjeti do sljedećih Golih vijesti.

>>> Pogledajte i: Trista cula - 200 Hot Sex tema!

Нема коментара: