Stoja i Nenad Čanak u duetu

Nenad Čanak i Stojanka Novaković Stoja na Pinku dogovarali snimanje zajedničke pesme

Kako je saznao Press, predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine i folk pevačica dogovarali su pre nekoliko dana da snime duetsku pesmu.
Stoja za Press kaže da je do ove ideje došlo dok su ona i Čanak čekali snimanje jedne TV emisije na Pinku:
- U neformalnom razgovoru u bekstejdžu pomenuli smo da bismo mogli da snimimo duet. Veoma mi se svidela ideja! Nenad voli džez, a ja obožavam izazove. Volela bih da pesma bude „iščašena", totalno drugačija od onog što sam pevala dosad. Pored velike ljubavi prema muzici, Nenada i mene povezuje i to što smo oboje iz Vojvodine - on je iz Novog Sada, a ja sam iz Perleza kraj Zrenjanina - kaže Stoja.
Još uvek se ne zna ko će biti autor pesme i da li će ona biti objavljena kao singl ili će se naći na sledećem Stojinom albumu.
Čanak, koji juče nije odgovarao na naše telefonske pozive, izjavio je ranije da od folk pevačica najviše ceni „neprevaziđenu" Stoju, Seku Aleksić i Jelenu Karleušu, s kojom je svojevremeno već snimio duet. Narodni poslanik je izjavio da Stoju gleda kao „prirodno bogatstvo Vojvodine", pise Press.

Нема коментара: