Saša Kapor nada se povratku u Zvezde Granda

Saše Kapor je prihvatio činjenicu da će za svoje mesto na estradi morati da se izbori težim putem - baražom, na kome će se pojaviti svi izbačeni kandidati. Mesta za povratak ima, ali samo za jednog.
Izvor: Svet

Da li si očekivao da ćeš ispasti?
Imao sam predosećaj da će se ovo dogoditi i, nažalost, ispostavilo se da sam bio u pravu. Nisam se osećao dobro, prehlađen sam, sve me je lomilo, pa sam otud možda bio statičniji nego inače.
Slovio si za jednog od favorita, pevao se hit pesmu, a opet si ispao…
Ne znam zaista šta se dogodilo. Bio sam zadovoljan interpretacijom, stajlingom… Činilo mi se da je sve bilo na mestu. Možda je taj nedostatak energije izostao zbog moje prehlade i možda sam zbog toga na kraju i ispao. Žao mi je što je tako, ali idemo dalje.
Tvoji prijatelji tvrde da si veoma duhovit i aktivan. Ipak, mnogi su ti zamerili što si na sceni prilično krut i statičan…
Takmičenje sam zaista posmatrao kao svoj posao. Nisam želeo da se na sceni glupiram ili skačem kao što to činim na nastupima. Ipak je reč o televiziji i smatram da je svaki vid glupiranja neprimeren.
Uskoro ćeš imati šansu za povratak na takmičenje…
Da, biće baraž i sve moje nade su usmerene ka njemu. Ne znam šta će biti, na meni je da otpevam, što ću i učiniti na najbolji mogući način, a na publici će biti da odluči.
I u baražu će biti jaka konkurencija. Koga smatraš najopasnijim protivnikom?
Mislim da je to Petar Mitić. Dopada mi se kako peva, a smatram da ima i pojavu i ponašanje koji su neophodni za uspeh u ovom poslu.



Za koga ćeš navijati ukoliko se ne vratiš u takmičenje?
Družim se s Jovanom Stefanovićem i navijaću za njega. Mada, moram priznati, veoma mi se dopada i Slobodan Vasić, koji je po mom mišljenju izuzetno talentovan i veliki potencijal.
Miljenik si ženskog sveta…
Drago mi je što je tako. Trenutno sam sam, nemam devojku. Dakle, slobodan strelac! (smeh)

Нема коментара: