Ceca Raznatovic veliki intervju: Uskoro novi album

ČITAOCI domaćeg izdanja muškog magazina FHM proglasili su Svetlanu - Cecu Ražnatović za najseksepilniju ženu na svetu, a ona im se za ovu laskavu titulu zahvalila fotografijama na kojima pozira u seksi bikiniju na prelepim plažama Kipra.

- Bila bih lažno skromna kada bih rekla da mi ne imponuje što sam prva na listi najlepših žena sveta. Pošto su mi čitaoci iz celog sveta dodelili tu laskavu titulu, u saradnji sa uredništvom FHM-a sam im se revanširala setom fotografija koje je na Kipru napravio moj višegodišnji saradnik, fotograf Miloš Nadaždin - rekla je za "Novosti" Ceca.
U intervjuu za ovaj list, folk diva govori o tome kako provodi vreme na Kipru, otvaranju muzičkog studija, novom albumu, Lepoj Breni i mnogim drugim stvarima.
* Sudeći po najnovijim fotografijama, u potpunosti ste opravdali zvanje kojim su vas nagradili čitaoci. Oni su očigledno zadovoljni fotografijama, a da li ste vi?
- I više sam nego zadovoljna tim fotografijama. Samo pohvale sam čula i od svojih prijatelja, ali i od ljudi iz medija, te mojih fanova, a i uredništva srpskog izdanja magazina FHM.
* Već dugo ste na Kipru. Kako tamo provodite vreme?
- Volim Kipar i poslednjih nekoliko godina leto provodim tu sa decom, a povremeno me posećuju i prijatelji. Vreme provodim, uz neke manje obaveze, odmarajući se i pripremajući se za mnogobrojne obaveze koje me čekaju već od početka septembra.
* Kada planirate da se vratite u Beograd i otvorite studio?
- U finalnoj je fazi, pred otvaranje, ali sam želela da budem zadovoljna svakim detaljem u studiju "Ceca mjuzik". Biće otvoren za sve moje kolege. Verujem da će biti dobar odziv, jer je reč o savremenoj opremi i odličnim uslovima za rad.
* Da li ste skupi?
- Ne bih rekla. Cene su kao i u drugim studijima.
* Spektakularnim koncertom u Banjaluci obeležili ste 20 godina egzistiranja na estradnoj sceni. Kada i gde ćete proslaviti jubilej u Beogradu?
- Prezadovoljna sam koncertom u Banjaluci na kojem se okupilo više od dvadeset hiljada ljudi. To je divan način da se proslavi tako značajan jubilej. Bilo je nekih planova da obeležavanje tog jubileja bude u junu u Beogradu, ali je to prolongirano za jesen. O čemu se radi? Pa, neka to ostane moja tajna.
* Razmišljate li o novom albumu? Hoćete li sarađivati sa Aleksanrdom Radulovićem Futom, koji je, po mišljenju mnogih, uradio vaše najlepše balade?
- Uveliko razmišljam o novom albumu, kao i o saradnicima. Raspoložena sam da okupim dobar tim saradnika i da početkom leta naredne godine obradujem svoju publiku novim pesmama. A, svakako da bi mi bilo drago da među saradnicima bude i Futa.
* Napunili ste "Taš", halu "Pionir", "Marakanu"..., spojili ste "Ušće". Gde biste voleli da održite sledeći koncert?
- U ovom momentu nemam planove kada su u pitanju koncertne aktivnosti u Beogradu. O tome ću da razmišljam po izlasku novog albuma.
* Lepa Brena je nedavno izdala novi album i gotovo svi primećuju da njene pesme neodoljivo podsećaju na vaše. Da li vam to imponuje?
- Pročitala sam neke komentare u novinama na tu temu, ali ne bih joj prilazila na taj način, posebno što smo Lepa Brena i ja apsolutno različite osobe.
* Brena je obeležila jedan period muzike a vi drugi. Da li se nazire neko ime na našoj estradi koje će moći da ponovi vaš uspeh?
- Nisam od onih koji se bave tim prognozama, niti tražim naslednicu. Uvek podržavam kvalitetne glasove i ljubav prema muzici, jer su to - uz poštovanje publike, rad i faktor sreće - uslovi za uspešnu karijeru.
Izvor: Novosti
PRIJATELJI ME ŠTITE OD STRESA
PODSETIMO, pominjano je da je folk pevačica protivpravno stekla milione nemačkih maraka, navodno malverzacijama oko transfera fudbalera iz Obilića u inostrane klubove. Prema pisanju srpskih medija, protiv Cece nisu prikupljeni potrebni dokazi koji bi omogućili da se protiv nje podigne optužnica za sve za šta se sumnjičila. Da li je Ceca odahnula? Jesu li je prijatelji, naročito kada boravi van zemlje, izveštavali o tome šta sve piše u novinama o maratonskoj istrazi protiv nje?
- Ne znam baš sve što u novinama objave o meni, jer vrlo često ni moji prijatelji ne žele da me dodatno izlažu stresu. Naravno da me loši tekstovi pogode, posebno kada je to napisano vrlo tendenciozno. No, šta je - tu je, moje jedino rešenje je da pokušam da zaštitim sebe i svoju porodicu od toga - kaže Ceca za Novosti.
Procitajte i:
Svetlana Ceca Ražnatović (35) vec nekoliko meseci je u ljubavnoj vezi sa 12 godina mlađim teniserom Filipom Živojinovićem, najstarijim sinom Slobodana Bobe Živojinovića
Kompletan tekst na:
Ceca Raznatovic ima novog decka, Filipa Zivojinovica

2 коментара:

Анониман је рекао...

Nije decko taj Filip na Cecu

izbor autosedista је рекао...

extra jedva cekam
prosli album je odlican, nadam se da ce i ovaj sada biti dobar