Sve o svadbi Jelene Karleuse

Glamurozna proslava u vrednosti od 80.000 evra održana je u velelepnoj bašti s bazenom hotela „Prezident“ u Kovilovu. Kao ikona ekstravagancije, dvadesetdevetogodišnja estradna zvezda svakako ne bi dozvolila da dan njenog venčanja sa fudbalerom nemačkog „Verdera“ Duškom Tošićem (24) bude bilo šta manje od - spektakularan.

Pogledajte i:
Trudna Jelena Karleusa gola- objavljene slike!


KOSTIĆ ISPALIO, JK SAMA KREIRALA VENČANICU
Obučena u ekstravagantnu haljinu od bele svile i bleštavih cirkončića, koju je sama kreirala (pošto ju je kum Darko Kostić dan pred venčanje ispalio za venčanicu), mlada se prošetala 22 metra dugačkom pistom na vodi, nakon čega je sa Duškom razmenila zavete i „bulgari“ burme vredne 5.000 evra. Jelenina majka, Divna Karleuša, nije uspela da obuzda suze slušajući svoju ćerku kako izgovara „sudbonosno da“. Prisutan je bio i mladin otac, penzionisani general srpske policije Dragan Karleuša, koji je, kako to običaji nalažu, ćerku doveo do oltara.
I OD PTICE MLEKO
Na dva velika švedska stola gostima su bili servirani rakovi, flambirani jastozi, karpačo, pileća krilca u terijaki sosu, kruške punjene gorgonzolom, salata od spanaća i jagoda, rolovana jagnjetina, morski plodovi, hobotnica na žaru... Pikantne delikatese internacionalnih kuhinja zvanice su zalivale najfinijim šampanjcem i ništa manje ekskluzivnim belim i crnim vinima.
INDIRA I STOJA SE ZAMALO POTUKLE OKO BIDERMAJERA
U ranim večernjim satima, gosti su počeli polako da pristižu i zauzimaju svoja mesta za besprekorno aranžiranim stolovima oko bazena kojim su plovili veliki beli baloni u obliku srca. Pored članova porodice, i najbližih prijatelja, Jeleninom i Duškovom venčanju je prisustvovao i zavidan broj ličnosti iz javnog života - njene koleginice Dragana Mirković, Mina Kostić, Indira Radić i Stoja (koje su se gotovo potukle oko bidermajera, ali ga nijedna nije uhvatila!), njegove kolege - Milan Smiljanić, Aleksandar Kolarov, Jurica Vranješ, Đorđe Ivelja i Bane Ivanović. Sa slavnim bračnim parom jedan od najlepših trenutaka u životu podelili su i Marina Tucaković, Ivica Dačić, Bata Spasojević, Dejan Milićević, vlasnik „Pionira“ Miroljub Aleksić i mnogi drugi.
MLADOŽENJA ZAVRŠIO U BAZENU
Kada su se jedno drugom zakleli na vernost, i to potvrdili svojim potpisima, Jelena i Duško su zaplesali uz baladu Sergeja Ćetkovića „Pogledi u tami“, koja je ujedno i označila kraj romantičnog dela večeri. Početak spektakularne žurke proglasio je „Tropiko bend“, a odmah za njima i Mina Kostić, koja je po ko zna koji put opravdala titulu jedne od najboljih pevačica na ovakvim događajima. Ništa manje sjajan nije bio ni Nikola Rokvić, koji je po specijalnoj želji mlade zapevao pesmu svog oca Marinka „Jelena“. Ipak, atmosfera je kulminirala kada se mikrofona dohvatio Darko Radovanović, koji je do te mere razgalio goste da je nekoliko najraspoloženijih, na čelu s mladoženjom, poskakalo u bazen. I ne samo to, definitivno najveća euforija je nastala kada je Duško Jeleninom pesmom „Žene vole dijamante“ započeo nesvakidašnji vokalno-vizuelni performans na kojem bi mu pozavidele i afirmisane zvezde.
KAO IZ NAJLEPŠE DIZNIJEVE BAJKE
Manje od 36 sati nakon venčanja Jelena Karleuša ekskluzivno za „Svet“ sumira utiske o vidovdanskoj večeri: „Oduvek sam sanjala o predivnom, romantičnom venčanju, pa je i bilo očekivano da moja svadba bude kao iz najlepših Diznijevih bajki. Iskoristiću priliku da preko najtiražnijeg magazina o poznatima zahvalim svima koji su moje venčanje učinili neponovljivim.

(Svet)

Karleusa o svojoj svadbi

Jelena je okupirana brojanjem dana do trenutka kada će ugledati svoju ćerkicu, ali je našla vremena i da s našim čitaocima podeli utiske iz Kovilova. Na samom početku, podsećamo je da je u intervjuu, koji je dala za „Svet“ neposredno pred venčanje, rekla da nije isključeno da u sedmom mesecu trudnoće skoči u bazen.

„Obećanje je delimično ispunjeno jer mlada, iako je rekla, na kraju ipak nije završila u bazenu. Nekako nije išlo da u sedmom mesecu trudnoće, u haljini teškoj četiri kilograma, skočim u vodu. Ne znam baš da li bih s lakoćom izronila. Priznajem, jedva sam se suzdržala, ali je zato mladoženja dao sve od sebe i okupao se za oboje“, počinje JK.
Zlobnici će posumnjati da nisi imala nov kupaći. Nedavno su te u novinama nagazili da drugo leto zaredom nosiš isti kostim.
Naravno da sam imala kupaći za ovu sezonu, ali nekako nije bio red da skočim u bazen. Što zbog svog stanja, što zbog nekih uglednih zvanica. Odlično mi je poznato ko takve gluposti lansira, ali ko gubi ima pravo da se ljuti.
Ko je prvi završio u vodi?
Među prvima je skočio Darko Kostić, a odmah za njim i većina mojih prijatelja, na čelu s tetkom Danijelom. Žao mi je što na kvarno nismo gurnuli Divnu, moju mamu, ali je zato njena sestra plivala za obe. Ovakve svadbe, koje počinju u ranim večernji satima, obično traju do ponoći, najduže do jedan sat, a mi smo počeli da se razilazimo tek u zoru. Zapravo, ja sam oko pet sati otišla u apartman i onako u bade-mantilu s terase posmatrala muža kako s nekoliko drugova neumorno izvodi vratolomije u bazenu.
Faktički, Duško i ti niste imali prvu bračnu noć, već prvo bračno jutro.
Upravo tako (smeh)... Sad čitaoci očekuju neku romantičnu priču, a sve je počelo i završilo se na tome da se Duško mrtav umoran srušio pored mene i odmah zaspao. Mladoženja je malo više popio, što je i razumljivo, pa je sledećeg dana imao rupe u memoriji, selektivno se sećajući sopstvene svadbe.
Malo je falilo da vam vreme pokvari „svadbu iz bajke“.
Dva dana pred Vidovdan vreme se iznenada pokvarilo, kiša nije prestajala, bila sam na ivici nervnog sloma. Pomisao da bi prokleti pljusak mogao da mi uništi sve ono oko čega sam se mesecima trudila bukvalno mi je zadavao glavobolje. Na kraju, nemajući kud, nazvala sam agenciju iz Hrvatske i, ni sama ne znam kako, uspela da ih privolim da mi već sutra, dan pred venčanje, isporuče takozvane pagodice. Na kraju krajeva, svadba nas je toliko koštala da je najmanje što sam mogla da učinim bilo da doplatim nekoliko hiljada evra i osiguram se u slučaju ružnog vremena. Na sreću, vreme nas je 28. poslužilo.
Svadba vas je koštala između 80.000 i 100.000 evra. Šta su bile najskuplje stavke?
Usluga hotela „Prezident“ nas je definitivno najviše koštala, ali se isplatilo. Na meniju je bilo svega - od beluga kavijara preko specijaliteta azijske i italijanske kuhinje do nacionalnih jela, pio se najfiniji šampanjac, torta je bila teška 55 kilograma i objedinjavala je sedam različitih ukusa. Mnogo novca je otišlo i na milion drugih stvari - cveće koje je u hladnjači dopremljeno iz inostranstva, pista preko bazena, srebrni svećnjaci, rasveta i ozvučenje, LED ekrani, oltar napravljen u obliku srca, moja venčanica. Ipak, ne žalim ni jednog jedinog dinara. Sve je bilo na najvišem nivou i, iskreno, sumnjam da će se u Srbiji ponovo videti svadba poput naše.
Priča se da te je kum Darko Kostić dan pred svadbu ostavio bez famozne venčanice?
Darko ko Darko... Nije mu ni prvi ni poslednji put. Ko ga poznaje, zna da ume da bude pomalo neodgovoran. Ipak, kum mi je, pa mu je sve oprošteno. Inače, nije mu prvi puta da...
Da ostavi mladu bez venčanice?
...(smeh) Ne, već da ga do poslednjeg minuta pred neki nastup čekam da mi donese garderobu. Još dok sam bila u Turskoj imala sam osećaj da od njegove venčanice neće biti ništa, pa sam na vreme našla rezervno rešenje. Pod parolom „ništa meni bez mene“ lično sam kreirala venčanicu, uz veliku pomoć ateljea „Žak&angels“. Četiri kilograma „svarovski“ kristala je punih sedam dana, do dan pred svadbu, ručno ušivano na haljinu. Na kraju se ispostavilo da je moja kreacija bila pun pogodak i, ko zna, možda početak ozbiljnog bavljenja visokom modom.
Dobro je, taman sam pomislio da si na svadbi plakala, jer te je kum ostavio na cedilu...
A, ne, plakala sam od sreće. Retko plačem, gotovo nikad, pred svedocima pogotovo, ali sam te noći poklekla i dovela u pitanje svoju, do tada savršenu, samokontrolu. Kad sam krenula ka oltaru, videla Duška i sve drage ljude na jednom mestu, stala mi je knedla u grlu. Rasplakala sam se kad smo zaplesali. Grlila sam čoveka koji mi je ispunio najveći san - da postanem majka i lila krokodilske suze.
Nego, otkud Ivica Dačić na tvojoj svadbi?
Ne znam čemu čuđenje. Imam mnogo uticajnih prijatelja, ali te relacije nikada nisam javno eksponirala. Mnogo puta se dešavalo da ljudi iz mog okruženja, protiv svoje volje, kao prijatelji Jelene Karleuše završe u nekom tabloidu. E, upravo zbog takvih stvari, trudim se da ih maksimalno zaštitim i poštedim velike lakrdije zvane estrada. Ivica je jedna divna osoba koja mi je u vrlo važnim životnim trenucima mnogo pomogla, pa sam, time što sam ga pozvala na svoju svadbu na neki način želela da mu zahvalim.
Kad smo kod zvanica, umalo da se koleginica Stoja okrene i vrati kući.
Zahvaljujući savršeno organizovanom obezbeđenju, koje je čak na tri punkta proveravalo goste, niko ko nije bio pozvan nije mogao da priđe kompleksu Kovilova, a kamoli da prisustvuje venčanju. Tako su Stoji, ni krivoj ni dužnoj, na ulazu napravili problem, ne puštajući je da uđe. Zakomplikovalo se jer se ona, logično, predstavila kao Stoja, dok se na spisku zvanica vodila pod punim imenom i prezimenom - Stojanka Novaković.
Za koliko novca te je Mina Kostić "olakšala" za pevanje na svadbi?
Mina je bila poklon od jednog gosta, a sve i da sam ja finansirala njen nastup, ništa nije skupo kada je o njoj reč. Devojka razvaljuje kako peva, repertoar joj je raznolik - od „Šuška se, šuška, da ja volim Duška“ do najlepših pop balada i komercijalnih hitova i slobodno mogu reći da je "tehnički" naša najbolja pevačica. Nadam se da ću se Mini jednog dana revanširati, i ja zapevati na njenoj svadbi.
Ipak, čini se da je Duško svojim nastupom zasenio afirmisane zvezde.
Duško je definitivno bio atrakcija večeri i nije malo onih koji tvrde da je pravi lom nastao tek kad je on uzeo mikrofon u ruke. Ovih dana mu često u šali govorim da mu, ako jednog dana odluči da batali fudbal, estrada ne gine. Ko zna, možda dobijemo novu muzičku atrakciju - Duška Tošića.
Najavljivalo se da će vam na svadbi Jelena Tomašević zapevati „Oro“, ali se ona nije pojavila.
Sve se desilo bukvalno u dva dana - i njena najava da bi joj bila velika želja i čast da nam uživo otpeva „Oro“, ali i otkazivanje dolaska, navodno, zbog nekih privatnih problema.
Priča se da joj je Željko Joksimović zabranio da dođe, uz obrazloženje da nije njen nivo da peva na Karleušinoj svadbi.
Ne verujem da bi Željko izjavio nešto tako nepromišljeno, jer svadba Jelene Karleuše i Duška Tošića nije bila makar kakva svadba.
Manimo se Željka, i pređimo na poklone. Šta ste sve dobili?
Dominirale su koverte, ali našlo se tu i poneko ulje na platnu, srebrni svećnjaci, escajzi, antikviteti... Najveći poklon smo dobili od mojih prijatelja i saradnika Marka i Nebojše iz „Ateljea Trag“ - fenomenalno, tri metra dugačko ogledalo, delo jednog poznatog umetnika.
Šta ti je poklonila Dragana Mirković?
Od moje drage koleginice dobila sam nešto veoma neobično i originalno - ogroman „JK“ logo od kristala specijalno napravljen u „Svarovski“ fabrici.
Jesu li koverte uspele da pokriju barem trećinu troškova svadbe?
Glupo je pričati o tome. Volela bih da jesu, ali...
Izvor: Svet

Pogledajte i detaljnu rubriku: Svadba Karleuse
Trudna Jelena Karleusa gola- objavljene slike!

3 коментара:

Анониман је рекао...

Ne Razvod Brak Da Opstane Sa Duska Tosica

Анониман је рекао...

Mite Stoychev Mije Vencani Kum On Ce Mene Da Me Ozeni Da Postupam U Brak

Анониман је рекао...

Mite Ackov Ce Da Me Zeni Da Stupam U Brak Svadbeno Veselje I Vencanje Kao Iz Bajke Sa Pesma Zajdi Zajdi Brak Koj Traje 14 Godina I 10 Godina Veze Od Braku