Seka Aleksic intervju: Hocu blizance

Seka Aleksić nastupa svakog vikenda u zemlji i inostranstvu, a u narednom periodu još više će se družiti sa publikom jer joj predstoji ugovoreni deo turneje po primorskim gradovima Crne Gore

Osim toga, okupirana je planovima za početak izgradnje vile na placu od tridesetak ari koji je nedavno kupila na periferiji Beograda.
- To će biti moja oaza u kojoj ću moći da se opuštam daleko od gradske gužve, koja me izluđuje od kada sam se preselila u Beograd. Arhitekta završava projekat po mojoj zamisli i u skladu sa nekim mojim idejama i posle toga izgradnja može da počne. Jedva čekam da vidim novi dom, gde ću sigurno zasnovati svoju porodicu - rekla nam je Seka, koja će se u novu vilu preseliti sa dečkom Mladenom Radulovićem, sa kojim je u ljubavnoj vezi već pet meseci.
Premda su mnoge njene koleginice postale majke, ili su upravo trudne, Seka priznaje da razmišlja o tome da uskoro zasnuje porodicu sa poznatim manekenom.
- Kroz glavu mi prolaze takve misli, ali mlada sam i nikuda mi se ne žuri. Za zasnivanje porodice i potomstvo biće vremena. Znam da ću biti odlična supruga i uzorna majka. To mi je u genima i jedva čekam da se ostvarim i u tom smislu. Volela bih odmah da dobijem blizance, kao Anđelina Džoli, i jednim udarcem sredim dve muve - kaže pevačica, koja se nedavno vratila u tabor brineta.
- Dosadilo mi je da budem plavuša, pa sam rešila da se vratim staroj boji kose. Uostalom, fanovi su navikli da im često priređujem iznenađenja, kako u muzičkom smislu, tako i kada je reč o stajlingu. To smatram svojom obavezom. I u toku leta, a naročito od jeseni, biće još iznenađenja za publiku.

Izvor: Novosti

Pogledajte i:
Seka Aleksic: Nisu me upoznali sa Tadicem

Нема коментара: