Lepa Brena o novom albumu

- Ovim albumom htjela sam prikazati sebe onakvu kakva sam danas, sa svim svojim iskustvima, i dobrim i lošim, rekla je Brena.

Lepa Brena vraća se na scenu s novim albumom ''Uđi slobodno ...''. To je Brenin 17. studijski album, a donosi 10 novih pjesama. Produkcijski i skladateljski dio povjeren je priznatom skladatelju Aleksandru Miliću - Miliju, jednom od najtiražnijih autora na Balkanu, odnosno njegovoj produkciji 'Miligram', a tekstove potpisuje Marina Tucaković.
- Napravio sam album koji je širok i ozbiljan i obiluje mediteranskim zvukom što je za takvu vrhunsku pjevačicu kao što je Brena upravo ono što joj je nedostajalo. Brena je izašla s novim imidžom, s novom energijom i interpretacijom koja stvarno opravdava njezin status najveće zvijezde - rekao je Milić.
- Ovim albumom htjela sam prikazati sebe onakvu kakva sam danas, sa svim svojim iskustvima, i dobrim i lošim, zajedno sa zrelošću koju sam stekla sve ove godine. Pjesme su snažne, široke i obiluju raznim stilovima koji se sublimiraju u jednu ženu današnjice, a koja je u isto vrijeme i slaba i nevjerojatno jaka. Htjela sam za razliku od svog dosadašnjeg rada prikazati i lice i naličje ljubavi, jer nikada nije sve savršeno i imam osjećaj da postoje problemi koji su nam svima zajednički - rekla je Brena.
Zadovoljna suradnjom s Marinom Tucakovićem i Milijem, Brena dodaje: - Željela sam pronaći neku malu nit ljubavi za kojom svi mi ustvari čeznemo. Mislim da sam ovoga puta u tome i uspjela. Mili i Marina napravili su pjesme u kojima se potpuno prepoznajem, pjesme koju zapravo čine priču jedne žene, onakvu kakvu sada želim ispričati. U karijeri sam toliko vremena provela u studiju, da se pred studijskim mikrofonom i slušalicama osjećam kao kod kuće. Ipak, istina je, ovaj put bilo je drugačije. U meni se energija akumulirala dugo, kao neko neodmotano klupko emocija, tuge, ljubavi, bola.
Suradnja Marine Tucaković i Brene započela je davne 1983. godine pjesmom 'Sitnije, Cile, sitnije' s kojom je Brena nastupila na natjecanju za pjesmu Eurovizije. Brena je na sceni duže od 26 godine, od davne 1982. godine kada ju je u 'Nedjeljnom popodnevu' otkrio tadašnji poznati voditelj Minimaks. Uz broje hitove koji su se pjevali i svirali širom cijelog Balkana, vrhunac karijere doživjela je na bugarskom koncertu u Sofiji, kada je iz helikoptera izašla pred više od 65 tisuća obožavatelja.
(Izvor: Javno.hr)
Pogledajte i: Video - Lepa Brena "Udji slobodno"
Pogledajte i: Trista cuda - Dzet set svet

Нема коментара: