Lepa Brena u Umagu

Slavko Rasberger me je tražio da mu pevam na stadionu, ali pevam mu zasad samo za večerom, šali se Brena, čiji će album izdati Dallas Records

- Jedva čekam da najesen krenem na turneju po Hrvatskoj. Čujem da se u Zagrebu gradi Arena s kapacitetom od 20.000 gledatelja, tako da ću vjerojatno tamo nastupiti. A možda i na stadionu Maksimir iskočim iz helikoptera, rekla je Lepa Brena, koja sa suprugom Bobom promovira novi album “Uđi slobodno”.
- Stalno me zovu, traže da pjevam. Htjela sam napraviti nešto veliko pa sam pripremila svoj 17. album - kaže Brena, koja svake godine ljetuje u Umagu, te dodaje:
- I Slavko Rasberger me je tražio da mu pjevam na stadionu, ali pjevam mu zasad samo za večerom - šali se Brena, čiji će album izdati Dallas. Dodaje da je u planu i snimanje 4. nastavka filma “Hajde da se volimo”.
Vjekoslav Paun, snimio: I. Kralj (24sata.hr)

Pogledajte i:
Lepa Brena - Pazi kome zavidis

Нема коментара: